candy b testimoni

Takkan laaa dah kahwin, dah ada bini baru nak cari supplement untuk tambah power?

​Kasi senjata hebat terus laa sbelum kawen. Nanti biar wife terperanjat... Wowww... Haaa... Cenggituu...

Nak tahan lama?

Nak tambah air mani?

Nak tambah saiz?⁠⁠⁠⁠


Candy B+ Complex bleh bantu tuan2 skalian

click here to buy Candy B Original
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
Candy B testimoni
click here to buy Candy B Original

Isteri selalu merenyam mintak suami balik awal sebab dah merasakan nikmat kepuasan.

Bukan sekali dua, tapi tiap-tiap hari begitu sampai si suami nak buat kerja OT pun dia tak bagi. 

Sebelum ni hubungan dingin je, rasa geram, rasa tak puas hati, rasa biasa suam-suam kuku gitu.

Yang tu disebabkan korang belum pernah lagi memberikan atau sesuatu yang mereka minta atau sesuatu yang baru buat mereka yang tidak pernah mereka rasakan?

Kalau antara korang yang baca ni mengalami masalah cepat pancut, cepat lembik, cepat surrender, apa kata ikhtiar dan usaha supaya tahan lebih lama sikit supaya isteri korang pun dapat kepuasan apa yang dia nak.

Masalah macam ni jangan kata tak ada ubat atau tiada jalan penyelesaiannya. Semua nya bergantung pada korang samada rajin atau tak untuk mencari penyelesaian atau ubat yang terbaik bagi mengatasi masalah yang disebutkan tadi.

Cepat pancut, lembik, dan lemah adalah masalah utama bagi lelaki yang dah berkahwin. Jika bukan masalah mereka, masalah ni adalah menjadi masalah utama bagi isteri mereka.

Betul ni, bukan main-main. Korang sendiri pun tahu kan macamana perasaan korang kalau isteri korang dingin, tak ingin melayan kehendak seks atau nafsu korang tu.

Apa perasaan masa tu ? geram? sakit hati? tak puas hati? dan selebih nya membuatkan proses hubungan akan menjadi lebih dingin dan sering bergaduh ?

Macam tu juga isteri korang bila setiap kali bersama, isteri korang sedang cuba mendapatkan kepuasan. Tapi sebelum dia dapat, korang yang dah puas dulu lepas tu tinggalkan isteri terkapai-kapai dalam rasa geram, tak puas dan sebagainya dengan alasan yang korang tu dah puas, dah letih, dah surrender, tak boleh nak keras lagi. 

Bukan sekali dua, tapi setiap kali bersama macam tu. Dan sebab tu juga lah isteri korang menjadi dingin dan tak mampu lagi merasakan geram kerana tidak mendapat kepuasan yang diinginkan.

Bukan nak reka cerita sendiri, apa yang diceritakan ni pun adalah atas kajian, berita, artikel, surat khabar, blog dan korang juga sendiri boleh tengok post-post dalam forum CARI ni kat artikel dewasa 18sx tentang isteri isteri yang dah lama atau tak pernah dapat kepuasan dari suami mereka tu.


Candy B Testimoni